دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دردانه مادر

کوتاهی مو

1393/11/13 20:12
نویسنده : مادر دردانه
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر عزیزم

دو روز پیش بابایی موهاتو کوتاه کرد. خیلی خیلی بامزه شدی. انصافا کار خیلی سختی بود. پشت گردنت یه کوچولو قرمز شد. آخه وول خوردی و نوک قیچی گردنتو گرفت. 

مبارک باشه عزیزم. فکر می کردم موهات بریزه اما تا حالا که نریخته. 

خداروشکر که اومدی به زندگیمون

خدا حفظت کنه آراد عزیزم

ماشالله لا حول و لا قوه الا بالله

امروز دختر دایی کوچولوت به دنیا اومد. قدمش مبارک باشه. داییت خیلی خوشحال بود. ایشالله بتونیم به زودی ببینیمشون.

 

پسندها (1)

نظرات (5)

زهرا - گل بهشتی من
14 بهمن 93 8:59
مبارک باشه. الهی اصلاح دومادیش.[ایشالله زهرا جان. ممنون که سر میزنی]
فریبا
14 بهمن 93 22:35
مبارک باشه. خاله فداش بشه. عززززززززززززززززززززززیزم. داداش گفته دخترش شبیه اراده. فکر کنم اونم چشم مشکی شد و چشم رنگی به خانواده ما راه پیدا نکرد.[ایشالله نی نی خودت]
مامان زهرا
18 بهمن 93 1:28
الهی ماشالله به این پسر من که از اول عاشق موهاش شدم[ای جانم ممنون زهرا جان. می دونی که منم عاشق حسینم.]
سارا
31 تیر 94 8:26
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري! [ممنونم خانم]
نسترن
6 مرداد 94 5:31
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی [ممنون خانم حتما سر می زنم]