دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

دردانه مادر

مامان تنبل

1393/10/22 17:32
نویسنده : مادر دردانه
616 بازدید
اشتراک گذاری

آراد عزیزم من عاشق عکس انداختن هستم. تا جایی که می تونم ازت عکس میندازم اما واسه گذاشتن تو وبلاگت تنبلی می کتم. آخه یه وروجک کوچولو دارم که حسابی خسته ام می کنه.

عکس پایین رو وقتی انداختم که تو تختت خوابیده بودی ببین چقد کوچولویی

 

 

 

عکس پایینی تو بغل بابات بودی عزیزم

 

 

عکس بعدی تو بغل عمه ات خواب بودی عسلم

 

 

این یکی عکس هم وقتی بود که برای اولین بار با من و بابایی رفته بودی بیرون و خسته برگشته بودی خونه 

ای جونم با اون نگاه شیرینت

 

 

ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله

خدا همه بچه ها رو واسه پدر مادراشون حفظ کنه.

پسندها (2)

نظرات (2)

فریبا
22 دی 93 21:54
خاله قربونش بشه. از طرف من ببوسش. خدا برات حفظش کنه. خوش به حال اراد با این مامانه مهربونش. دلم واسش خیلی تنگ شده کاش اینقدر فاصله نداشتیم. [ایشالله نی نی خودت به زودی بیاد و ما به بهونه دیدنش بیاییم پیشتون]
زهرا - گل بهشتي من
23 دی 93 11:49
هزار ما شا الله. اون عکس سیاه سفیده چه جالبه طیبه. با چه نرم افزاری درستش کردی؟[زهرا جان با photofunia درست کردم خیلی راحته]