دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دردانه مادر

کودک هفت ماهه من

1393/6/22 13:45
نویسنده : مادر دردانه
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آراد کوچولو

بالاخره هفت ماهت تموم شد و وارد هشت ماه شدی. خوشحالم که پسر خوبی هستی و به حرف مامانی گوش میدی. دو ماه دیگه صبر کنیم می تونیم همدیگرو ببینیم. خیلی خوشحالم و خدارو شکر می کنم. درست یک هفته پیش رفتیم با هم دکتر. یه کم نسبت به سنت کوچولو بودی. خیلی سعی می کنم که خوب بخورم و استراحت کنم نمی دونم چرا یکم کوچولوتری عزیزم. اما دارم سعی می کنم تغذیه ام رو بهتر کنم آخه می خوام یه پسر قوی و پر انرژی باشی.

واست یه شال و کلاه بافتم. پاپوش بلد نبودم با میل بافتنی ببافم و قلاب هم نداشتم. اگر تونستم و یاد گرفتم سعی می کنم اونم واست ببافم کوچولوی عزیزم.

سرویس چوبت رو انتخاب کردیم که انشالله قراره 5 مهر به دستمون برسه. مبارکت باشه جوجه کوچیک من.

توی کاتالوگ این شکلیه:

خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم. 

احساس می کنم داری بزرگ میشی. آخه قبلا فقط ضربه می زدی اما الان وقتی می خوای بچرخی از چند طرف حست می کنم. ضربه هاتم دو طرفه است با زاویه 180 درجه. بزرگ شو پسر گلم. من و بابایی منتظرتیم. همین حالا که دارم واست می نویسم اونقدر تکون می خوری که نگو. به بابات میگم کاش شکمم شیشه ای بود و می تونستم آراد رو ببینم. دوست دارم ببینم اون تو داری چیکار می کنی. آراد پسرم همیشه برات سلامتی، خوشبختی و طول عمر رو آرزو می کنم. در پناه حق باشی....

پسندها (2)

نظرات (10)

مامانی
22 شهریور 93 14:37
خیییلی قشنگه.مبارکش باشه[ممنونم خانم. اومدم وبلاگ پسر گلت رو دیدم. قشنگ می نویسی ]
ساعت دیواری کودک
22 شهریور 93 17:01
به سلامتی و زیر سایه پدر و مادر از سایت ما دیدن کنید برای اتاق کوچولوتون سفارش بدید
زهرا - گل بهشتی من
23 شهریور 93 9:38
به به مبارک باشه . چقدر قشنگه. دلم برات تنگ شده مامان دردونه. ولی سرم حسابی شلوغه.اولین فرصت باهات تماس میگیرم.[سلام زهرا جان. ممنونم که میای سر می زنی. ایشالله همیشه سرت شلوغ اتفاقای خوب و شاد باشه. منم که این روزا دیگه نمی تونم تکون بخورم. یکم که بیرون میرم خیلی اذیت میشم. این روزا ترس خیلی زیادی دارم. همش میگم بمون پسرم بزرگ شو. امیدوارم به حرفم گوش بده و زود نیاد]
مامانی
23 شهریور 93 11:05
ممنون که اومدی... هفته ی دیگه عکسای اتاق گل پسرمو میذارم.خوشحال میشم بازم بیای[ممنونم دوست دارم زودتر اتاق پسر گلت رو ببینم. ایشالله مبارک باشه]
فریبا
24 شهریور 93 23:51
سلام به اراد گل. مبارک باشه هم شال و کلاه و هم سرویس چوبت عزیزم. امیدوارم سالم و تپلی به دنیا قدم بزاریو ببینی چه مامان گلی داری.[مرسی خاله جون بازم بیا به وبلاگم. هورااااااااااااا ]
مامان زهرا
26 شهریور 93 16:53
عزیزم مبارکش باشه مامان گل ما که کلی واسه اومدنش استرس گرفتیم گاهی فکر میکنم خاله واقعیش اندازه من برا اومدنش دعا نکرده از الان الام میکنم حق اب وگل دارم[ ای جان تو همیشه به من لطف داری. خدا همیشه پشت و پناهت باشه. مرسی که دعا می کنی واسمون ]
فریبا
29 شهریور 93 13:48
گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنـــم. [ خوبی؟ چند وقته نیستی. ایشالله خودت به زودی نی نی داشته باشی ]
فریبا
30 شهریور 93 21:36
سلام خواهر جان. خوبی؟ اراد جانم چطوره؟ راستی فهمیدی مریمم بارداره؟ امیدوارم که دو تا نوه گل سالمو سلامت به خانواده اضافه بشه. تختو کمده دوردانت مبارک باشه.[ اره منم واسه مریم خیلی خوشحال شدم. توام بجنب دیگه. راستی سرویس چوبش قشنگه؟]
نی نی عکس
1 مهر 93 15:01
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
فریبا
2 مهر 93 0:15
خیلی قشنگه, مبارکش باشه. اتاقش رو قراره رنگ کنید؟ چون رنگم خیلی تاثیر داره.[نه رنگ نمی کنیم همون طور ساده ]