دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دردانه مادر

شور و شوق مادر شدن

1393/6/8 17:27
نویسنده : مادر دردانه
402 بازدید
اشتراک گذاری

آراد عزیزم

این هفته باید بریم سونوگرافی. از خدا می خوام مثل همین لحظه که داری توی شکمم رژه میری تا آخر نه ماه شاداب و سرحال وول بخوری و به امید خدا آبان ماه صحیح و سالم به دنیا بیای.

می دونی دو تا نی نی به فامیل اضافه شده نوه عمه ملیحه بابایی و نی نی دختر دایی بابایی...

یکیشون رو دیدم و از اون روز طاقتم برای دیدنت کمتر شده عزیزم.

هفته قبل با بابایی خیلی اتفاقی واست خرید کردیم. ببین دوستشون داری؟

  

 

 

واسه خریدن دونه دونه اینا ذوق کردم و تو رو توی این لباسا تصور کردم. خدا سایه بابایی رو، رو سرمون نگه داره که پا به پای مامانی واسه خریدن اینا شور و شوق به خرج میده و از خرید کردن واسه پسرش لذت می بره.

آراد عزیزم وقتی تونستی این مطالب رو بخونی بدون توی زندگی قدرشناسی خیلی مهمه. همیشه خوب به همه چیز فکر کن و عاقلانه تصمیم بگیر. شاد باش و از زندگی لذت ببر. 

ازت می خوام که به من و پدرت نه فقط به چشم پدر و مادر بلکه به چشم یه دوست نگاه کنی. کلی برنامه ها واسه بزرگ کردنت داریم عزیزم. بیا و خودت ببین.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان خانومی
8 شهریور 93 17:43
سلام عزیزم خوبی چه خبرا؟[سلام امینه جان، من خوبم امیدوارم تو هم خوب باشی و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشی. خیلی مواظب خودت و گل پسرت باش]
زهرا - گل بهشتی من
9 شهریور 93 11:55
خیلی مبارکه. به سلامتی. خیلی قشنگن و حسابی خوش سلیقه ای. کدوما مال نازپوشه؟ فکر کنم اون سه تا (قرمز و آبی و سفید) رو از رولان روبروی نازپوش خریدی ، نه؟[اره زهرا جان. سه تای اول نازپوش بعد رولانو سه تای اخر از شهرک لاله. واقعا قشنگن؟ کسی نبود نظر بپرسم مرسی که نظرتو گفتی]
زهرا - گل بهشتی من
11 شهریور 93 10:18
مبارک باشه. خوشگلن. بعدم اینکه چون تنوع لباس پسرونه کمه آدم بیشتر مجبور میشه بگرده تا همون چیزای تکراری( بلوز و شلوار و شلوارک و نهایتا سویشرت) یه چیز متنوع پیدا کنه. راستی شهرک لاله هم لباس فروشی داره؟[نمی دونم فروشگاه تقی نقی شهرک لاله رو شنیدی یا نه؟ کنار اون یه مغازه بزرگ هست که به نظر من قیمت و تنوعش بد نبود]
فریبا
14 شهریور 93 12:30
سلام عزیزم. خاله قربونه اون لباسهای نازت باشه. امیدوارم سالم و تندرست پا به این دنیا بزاره و از این لباسهای قشنگش استفاده کنه.[منتظرم ماشین خاله رو ببینم ]
فریبا
15 شهریور 93 1:17
كارهای ما چندان نیز بزرگ نیستند، تنها كاری كه از ما ساخته است، این است كه كارهای كوچك را با عشقی بزرگ انجام دهیم. [موافقم. فقط اینجوری زندگی لذت بخش میشه و از عمر استفاده بهینه میشه.]