دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دردانه مادر

وول خوردنای آراد

1393/6/4 19:07
نویسنده : مادر دردانه
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من

این روزا وول خوردنای تو واسه من هم شادی داره هم نگرانی. بعضی روزا اینقد زیاد وول می خوری که بابایی باید نوازشت کنه تا آروم بشی و گاهی هم اینقد آروم میشی که از ترس می میرم و دائم نازتو می کشم که یه کوچولو وول بخوری...

این هفته دارم میرم کلاس. یه دوره واسه مادراست تا آمادگی پیدا کنن واسه اینکه یه کوچولو بتونه پا به این دنیا بذاره. خیلی خوبه. هر روز اطلاعات جدید بدست میارم. اما خیلی خسته میشم. کتاب خسی در میقات جلال آل احمد و جنس ضعیف اوریانا فالاچی رو خوندم اما چند روزه اصلا نرسیدم مطالعه کنم.

انرژیم به شدت کم شده و احساس سنگینی می کنم. رفتم دکتر خدارو شکر همه چیز خوب بود فقط یکم دچار کم خونی شدم. همچنان صبح تا ظهر ضعف می کنم و افت فشار دارم. مخصوصا توی کلاس اینطوری که میشم خیلی عذاب میکشم چون نمی تونم دراز بکشم. 

اینا رو میگم که بدونی یه مادر چه مراحلی رو می گذرونه تا بتونه عزیز دردونه شو بغل بگیره.

راستی آراد عزیزم واست یه تابلو دیگه درست کردم ببین دوست داری؟

بابایی میگه قشنگه اما انتظار خودم خیلی بیشتر از اینا بود. اما باور کن همینم با ضعف شدید واست درست کردم. راستی می دونی عمه ملیحه بابایی واست چی بافته؟

 

دست گلش درد نکنه. خیلی خوشگلن. ایشالله اینا رو توی تنت ببینم پسرم. مبارکت باشه. بغل

منتظرم 7 ماهت تموم بشه بعد برم واست خرید کنم. کلی وسیله باید بخریم نی نی کوچولو.

توی کلاس اکثر مامانا پسر دارنو می گن که امسال سال پسره !!!!!!!!!!!

عزیزم خیلی دوستت دارم. بابایی هم خیلی دوست داره. همه منتظریم تا بیای و دلمون رو شاد کنی.

سالم و سلامت باشی عزیز کوچولوی بازیگوش من

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا
6 شهریور 93 11:56
وول خوردنای نی نی حس خیلی قشنگیه.چند وقت بعد دلت براشون تنگ میشه. تابلوت خوشگله. دستت درد نکنه. خوش به حال آراد. لباسای هدیه گرفته شده هم مبارک. زمستون حسابی به درد میخورن.[ممنونم زهرا جان. ایشالله همیشه شاد و سرحال و سلامت باشی. بازم بهم سربزن خوشحال میشم]
خلاقانه ترين طرح لباس زنانه در سرتاسر دنيا
8 شهریور 93 18:14
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "به محصــولات دوســت داشـــتنـي مــا ســـرک بـــزني " ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... ابتــــدا سفــارش دهـيـــد ، بعـــد از دريافت سفــارش ، مبلـغــش را پرداخــت کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در منـــزل سفـــارش دهــيـــــد ، درب منــــزل دريافــــت کنيـــد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....