دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دردانه مادر

خرید واسه نی نی

1393/5/12 14:13
نویسنده : مادر دردانه
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه من

تعطیلات عید فطر پدر جون و مادر اومدن پیشمون.

اینقد شیطونی کردی که مادر وول خوردنات رو دید. قربونت برم که اینقده وول می خوری ...

بالاخره همگی با هم رفتیم چند تا لباس کوچولو موچولو واست خریدیم. البته دوست دارم قبل از اون اولین کادویی که مادر و خاله معصومه از کربلا واست آوردن رو بهت نشون بدم. خجالتخندونکخجالت

 کربلا 1

            

حالا نوبت اولین خرید واسه دردانه کوچولوه:

       

اینم کادوی مادر و پدر جون واسه آراد کوچولو:

دستشون درد نکنه ...

دردانه عزیزم،

اتاقت تقریبا خالی شده و داره آماده میشه که تو بیای و از وجود گرمت روشنش کنی. خندونک

ایشالله 3 ماه دیگه مادر و پدر جون دوباره بیان و تورو تو بغلشون بگیرن. بغل

دست بابایی مهربونم درد نکنه که همیشه ما رو شرمنده می کنه. محبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

زهرا - گل بهشتی من
13 مرداد 93 10:12
مباااااااااااااااااااااارکه خریدای نی نی! عزیزم فکر کن وقتی این لباسای نازو پوشیده باشه چقدر خوردنیه! در پناه امام حسین باشه گل پسر.[مرسی زهرا جونم - با دعای دوستان خوبی مثل شما]
مامان حسین
18 مرداد 93 16:58
مبارکه آراد خان زود بیا دل مامانی آب شد[ آره راست میگه خاله زهرا پسر خوبی باش و بیا تو بغلم ]
مامان فرناز
19 مرداد 93 15:53
اميدوارم سالم و سلامت بياد در آغوشت خانومي[ممنونم مامان فرناز که اومدی. از دعای خیرت ممنونم]