دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دردانه مادر

خدایا به خاطر سلامتی دردونه هزاران بار شکر

1393/3/25 8:06
نویسنده : مادر دردانه
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دلبندم سلام

چقدر نوشتن برای یک مرد کوچیک سخته. مامانی نمی دونم چطوری واست بنویسم.

عزیز مادر دیروز رفتیم سونوگرافی مرحله دوم برای سلامت جنین. تنهایی رفتم اما بابایی خودش رو رسوند بهمون. حضور پدرت چقدر بهم آرامش داد. خدا می دونه تو اون لحظات چی کشیدم. نگران سلامتیت بودم عزیزم.

چند روز بود تکوناتو حس نمی کردم واسه همین می ترسیدم.

من و تو بابایی رفتیم پیش دکتر. آقای دکتر مثل همیشه مودب و خونگرم بود. قلبم داشت میومد توی دهنم. بابایی همش بهم اشاره می کرد که آروم باشم. وقتی فهمیدم قلب خوشگلت می زنه یکم آروم شدم تا بقیه چیزا هم چک بشه. دکتر یه جایی زوم کرده بود هی چک می کرد نمی دونستم چیو داره با دقت چک می کنه بعدش گفت male پسره.

پسرم فقط باباتو نگاه می کردم. دوست داشتم ببینم عکس العملش چیه. می دونی ادای تو رو درآورد گفت داری دستاتو تکون میدی.

دکتر گفت که سنت طبق سونوگرافی 18 هفته و 3 روزه. مبارک باشه آقا.

خدای مهربونم ازت ممنونم که پسر عزیزمون سالم و سلامت بود. خودت واسمون حفظش کن.

بعد از سونو من خیلی ضعف شدید داشتم فکر کنم از استرس زیادم بود. بابایی بردمون و حسابی بهمون رسید. دستش درد نکنه هر دومون حالمون خوب شد. وای که چه بابایی مهربونی داری عزیزم....

من که همیشه خدارو برای وجود نازنین پدرت شکر می کنم.

پسرم ازت می خوام مثل پدرت یه مرد بشی یه مرد واقعی...

خیلی دوستت دارم. تکون بخور که تکونای تو دنیا رو بهم میده مرد کوچیک خونه ما.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا-گل بهشتی من
25 خرداد 93 23:10
مباااااااااااااااارکه مامان دردانه. همین الان اتفاقی اومدم و دیدم. خدا نگهدار کاکل زریت باشه. به سلامتی ان شا اله. راستی منم حدسم پسر بود ، نه؟؟[سلام دوست خوبم. مرسی که میای سر میزنی. یادم نیست عزیزم اما اکثر بچه ها می گفتن دختره. شما رو خوب یادم نیست. فقط قبل سونو از ته دلم از خواستم سالم باشه. خیلی واسم دعا کن عزیزم. راستی اگر موافق باشید دوست دارم شماره موبایلتونو داشته باشم.]
مامان حسین
26 خرداد 93 19:12
عزیزممممممم مبارکه پس شد (فرقی نمیکنه سالم باشه پسر باشه) بابای حسین قبل سونو میگفت[مرسی دوست خوبم. باور کن من از خدا فقط خواستم یه بچه سالم بهم بده. قبل از سونو کلی برای سلامتش دعا کردم. بازم بیا بهم سر بزن.]