دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دردانه مادر

دردانه 4 ماهه و سرماخوردگی مامان

1393/3/20 20:27
نویسنده : مادر دردانه
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه عزیزم

یکشنبه 19 خرداد 4 ماهت تموم شد و وارد 5 ماه شدی. مبارک باشه عزیزم.

سه شنبه هفته قبل یعنی یک هفته پیش من و تو بابایی رفتیم به دیدن مادر و پدر جون و بقیه فامیل.

یکم توی راه اذیت شدی اما خوب تحمل کردی دردونه من.

مامانی اونجا سرما خورد. اما با وجود سرماخوردگی حسابی خوش گذشت (خدایا شکرت) الانم مامانی هنوز مریضه اما به خاطر جوجه خوشگلمون تحمل می کنم که دارو استفاده نکنم.

دردونه ازت می خوام وقتی خودت بزرگ شدی و رسیدی به این پست، تصمیم بگیری که همیشه شاد زندگی کنی. اون وقته که طعم خوشبختی رو حتی توی بدترین لحظه ها حس می کنی. به امید اون روز.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا - گل بهشتی من
21 خرداد 93 12:50
عزیزم ان شا اله که حالت زودتر خوب بشه و تو این شرایط سرماخوردگی باعث سختی بیشتر برات نشه. همیشه سلامت باشید.[ممنونم دوست خوبم. چقدر خوشحالم که میای بهم سر میزنی عزیزم]
m0zhde
25 خرداد 93 22:41
mamana age mariz beshan baz fkre ninihashonan [ممنونم که اومدید به وبلاگ دردونه واقعا همین طوره]