دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دردانه مادر

سونوگرافی ان تی دردانه

1393/2/16 7:26
نویسنده : مادر دردانه
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز 61 میلی متری من

دیروز با بابایی رفتیم سونوگرافی و آزمایشگاه واسه اطمینان از سلامتی تو.

دکتر سونوگراف که راضی بود ازت نازنینم.

می دونی قدت 61 میلیمتر بود و وزنت 62 گرم. قلب خوشگلت داشت منظم می زد. با توجه به قد و وزنت گفت که 12 هفته و 2 روزه سنت. ای جانم چقدر کوچیکی دردونه.

چقدر استرس داشتم به صفحه مانیتور نگاه می کردم اما واقعا نمی دیدم، نگران بودم.

اما بابایی با دقت داشت بهت نگاه می کرد.

می دونی بابایی چی می گفت؟

می گفت شبیه خودمه! آره کلک شبیه بابات شدی؟

بابایی این روزا به شوخی هوشنگ یا شاهرخ صدات می کنه. کلی می خندیم. دیشب هم که می گفت آرام چه اسم قشنگیه. خلاصه من نفهمیدم اسم نازنینت چیه.

خودت بهمون کمک کن عزیز دردانه ام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا-گل بهشتی من
16 اردیبهشت 93 12:54
از همون وقتی که یه گرم بود در پناه خدا ...........تا وقتی که 100 کیلوگرم(!) بشه.[ممنونم زهرای عزیزم امیدوارم خدا منو لایق مادر شدن بدونه. از لطفت ممنونم]
mojde
21 اردیبهشت 93 20:42
b slmaty b 2nya biad niniye nazet[ممنونم مژده جان خیلی خوشحال شدم اومدی سر زدی. میام به وبلاگت عزیزم]