دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دردانه مادر

تولد یک سالگی آراد

1394/9/11 0:24
نویسنده : مادر دردانه
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

تولدت مبارک

به قول خاله معصومه بالاخره سنت به سال رسید عزیزم. خدا رو هزار بار شکر که یک ساله شدی پسرم. خیلی دوست داشتم واست تولد مفصل بگیرم اما به دلایلی جور نشد و یه تولد کوچولو خونه خودمون گرفتیم و فقط خانواده بابایی بودن. دست بابا جونت درد نکنه یه کیک خوشگل واست سفارش داده بود. 

 

 

ایشالله صد و بیست ساله بشی آرادم.

تو خیلی خوش شانس بودی مامانی، چون وقتی رفتیم خونه پدر جونت خاله فاطمه یهو سورپرایزمون کرد و با یه کیک قشنگ غافلگیرمون کرد. دوباره یه تولد دیگه اونجا واست گرفتیم. دستش درد نکنه خاطره قشنگی به جا موند واسمون. 

 

 

آرادم حالا که یک ساله شدی و شدی نور چشم ما، خدارو بیش از پیش شکر می کنم. همیشه شاد باشی پسرم و دنیا بر وفق مرادت باشه الهی...

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا - گل بهشتی من
12 آذر 94 10:21
آخييييييييييييييي. تولد تولد تولدش مبارك...الهي صدو بيست ساله بشه گل پسرت. خدا حفظش كنه. روي ماهشو ببوس.[ممنون زهرای عزیزم]
ریحانه
28 آذر 94 2:00
تولدت مبارک اراد جونم. تو یک سالت شدو بهار تازه قدم به این دنیا گذاشت. برات بهترین هارو ارزو می کنم اراد عزیزم. باورت می شه اندازه بهار خودم دوست دارم.[مرسی خاله جونم خدا بهارو واست نگه داره]