دردانه من و بابا حمیددردانه من و بابا حمید، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دردانه مادر

آراد کچل ما

1394/1/18 17:33
نویسنده : مادر دردانه
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

دیشب بالاخره تصمیم نهایی رو گرفتیم و کچلت کردیم. چند وقت بود موهای پشت سرت داشت می ریخت و موهای جلوی سرت به شدت بلند شده بود. طوری که به صورت خیلی بانمکی فرفرو شده بودی. بابایی هم در یک حرکت که تمام خونه پر از مو شد موهای قشنگت رو کوتاه کرد و اینجوری بود که تو کچل شدی. مبارکت باشه پسرم خیلی بامزه شدی. ماشالله ...

 

این عکس قبل از اصلاحته و عکس زیر بعد از اصلاح

 

ای جونم پسرم خدا نگهدارت باشه. خدایا تمام بچه ها رو در پناه خودت زیر سایه پدر و مادر نگه دار. الهی آمین

پسندها (2)

نظرات (3)

سارا
19 فروردین 94 11:05
خاله قربونه کله کچلش بشه. احساس می کنم خودشم احساس سبکی می کنه چون عکسا اینو نشون میده. گفت برم سونو بعد مطلب جدید بزارم. یک هفتس منتظر شدم و تازه فردا نوبت دارم.[وروجک خودت چیکار می کنه؟]
زهرا - گل بهشتی من
19 فروردین 94 11:58
هزار ماشا الله چه موهایی داشت. هر کدوم یه جور قشنگه.[ممنون عزیزم]
مامان زهرا
19 فروردین 94 12:01
ای جان مبارکه ایشالله اصلاح دومادیت[مرسی خاله زهرا…]